Для учнів


Перелік проектів на  ІІ семестр
БІОЛОГІЯ                                                                                                          
6           клас  
1. Листопад.
     2.     Квіти і комахи.
3.     Рослини мандрівники.
      4.     Рослини хижаки.
      5.     Гриби у біосфері та житті людини.
   7 клас
      1.  Як спілкуються тварини.
      2.  Чому мігрують тварини
      3.  Заповідні території України.
      4.  Як тварини пристосовані до життя в різних умовах.
  8 клас   
  1. Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя та складання правил         догляду за власною шкірою
       2.  Йододефіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика
9 клас  
1.     Складання власного родоводу та демонстрація успадкування певних    
   ознак. Родовід родини видатних людей
2.     Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах    

      своєї місцевості.
ХІМІЯ



7 клас   
 1. Проблема забруднення повітря та способи розв’язування її.
2.   Поліпшення стану повітря у класній кімнаті під час занять.
3.  Дослідження якості води з різних джерел.
4.  Дослідження фізичних і хімічних властивостей води.
5.  Способи очищення води в побуті.
6.  Збереження чистоти водойм: розв’язування проблеми у вашій місцевості.
7.  Еколого-економічний проект «Зберігаючи воду – заощаджую родинний бюджет».  
8 клас  
  1. Сполуки основних класів у будівництві й побуті.                          
2     Хімічний склад і використання мінералів.
3     Вирощування кристалів солей.                                                       
4       Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини
9 клас   
 1. Використання полімерів: еколого-економічний аспект.
2.     Альтернативні джерела енергії.
3.     Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування.
4.     Виготовлення мила з мильної основи.
5.     Дослідження хімічного складу їжі.
6.     Хімічний склад жувальних гумок.
7.     Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною.
8.     Друге життя паперу.
9.     Джерела органічного забруднення території громади .
10. Видатні вітчизняні хіміки як учені й особистості.
11.   Екологічна ситуація в моїй місцевості: відчуваю, думаю, дію.
12. Анкетування учнів навчального закладу щодо їхньої участі у розв’язуванні екологічних проблем місцевості.
13.   Дослідження достовірності реклами з погляду хімії.

Комментариев нет:

Отправить комментарий