Шлях який я
обрала є досить
складним. Я - вчитель.... Як по-різному можна вимовити цю фразу.... Можна з
гордістю, приречено, байдуже... Варіантів багато. Я пишаюся тим, що я вчитель,
що я працюю в школі.
Бути вчителем
- це значить вміти розуміти учня, стати на його місце, допомогти йому набути
знання і, звичайно, захопити своїм предметом.
Основне завдання сучасного вчителя: не
передавати знання зі свого предмета учневі, а через прихильність,
емоції, уяву, терпеливість розбудити нестримне бажання пошуку відповідей, які
збагачують його власне життя і надають йому сенсу.
Саме тому, ще на початку моєї педагогічної
карєри, на пошуки цих шляхів мене надихнули слова німецького педагога А.
Дістервега: «Поганий учитель подає істину, хороший – учить її знаходити». Тому,
основною метою своєї діяльності я вважаю пошук і використання найкращих,
найоптимальніших для дітей форм роботи, методів та технологій.
В народі кажуть, що
письменник живе в своїх книжках, скульптор – у створених ним скульптурах, а
вчитель у думках і справах своїх учнів. Змінювалися умови навчання й підходи до
виховання, та незмінним залишилося головне призначення викладача –навчити
Людину бути Людиною.
Освіта: вища
Навчальний заклад: Херсонський державний
педагогічний інститут
Факультет: природничий
Спеціальність: "Біологія та хімія"
Кваліфікація: вчитель біології та хімії , основ
валеології та основ екології
Місце роботи:Миколаївський освітній комплекс
"Заклад загальної середньої освіти І - ІІІ ступенів - заклад дошкільної
освти"
Посада: вчитель біології, хімії та природознавства
Загальний стаж роботи: 17 років
Комментариев нет:
Отправить комментарий